Ett torsdagshej

Hej kompisar! Jag ville mest checka in och rapportera läget, visa hur jag ser ut nu för tiden. Känns ibland som att jag inte vistas alls i bild i mina blogginlägg.
 
Idag är det torsdag och det är innebär att det nästan är fredag! I bakgrunden kan ni se ett mycket ostädat hem. Jag och Dan har bokat in en ordentlig städkväll ikväll. Det är dags att ta tag i lägenheten lite. Den hamnar lätt på efterkälken när vi har så mycket att göra.
 
Såhär såg jag i alla fall ut för ett par dagar sedan när det var extra vårigt i luften. Jag har hört att det ska bli 21 grader varmt i Malmö på söndag, kan det stämma? Dags att sommarstäda balkongen med andra ord!
 
Tunikan är i alla fall från Lindex och den är så användbar. Ibland har jag den såhär till jeans och lite uppknäppt, och ibland har jag den som en klänning. Matchade med rosett i håret!
 
Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0