Kristi himmelsfärdsdag

Hej kompisar!
 
Klockan är 12 och jag har hunnit med ganska mycket redan. Druckit morgonkaffe, skrivit på festprogrammet och gjort en offertförfrågan på blommor till bröllopet, städat hela lägenheten och tvättat en maskin tvätt. Heja mig! Och Dan såklart som har varit med på ett hörn. Snart ska jag kanske gå till gymmet, vi får se.
 
Ikväll ska jag träffa Desirée, Jaana och Johanna och äta middag. Det ska bli mysigt med kvalitetstid och kul att testa en restaurang jag inte varit på tidigare.
 
Gårdagens löpväder. Jag försöker ta vara på alla soltimmar och springa så fort det blir fint väder.
 
Hej från en svettig Sofie! Alltså varför ser jag inte alls svettig ut på den här bilden? Den är alltså tagen efter jag har sprungit. Ser helt fräsch ut och inte ens röd i huvudet. Måste ha varit bra ljus eller något. Man ska ju inte klaga.
 
Ska ni göra något särskilt idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0