Min 1 maj

Efter Valborg följer 1 maj! Det är ju en röd dag och därför var jag ledig. Jag, Desirée, Johanna och Amanda hade bestämt oss för att äta brunch och fika. Amanda tipsade om Atrium, ett café i Slottsstaden och jisses så mysigt det var!
 
Vi tog ett bord och skulle sedan bestämma oss för vad vi skulle äta. Så svårt, fanns mycket gott!
 
Jag tog en eggs benedict med lax, Johanna och Desirée beställde avokadomacka och Amanda en laxsallad. Mums! Ett väldigt instagrammigt bord.
 
Mitt gulliga 1 maj-gäng. Vi bestämde att vi skulle ses och äta brunch varje 1 maj framöver, en fin tradition!
 
Runt halv två tiden kramade jag mina kompisar hej då och cyklade sedan hem. Runt 14-tiden kom mamma och pappa och så åkte jag och Dan med dem ut till Agneshill som hade öppet hus. Vi fick provsmaka vår bröllopstårta, kollade var alla eluttag satt i vigsellokalen och hur många vaser de hade som man kunde låna. Haha! Jag vet, vi är nere på detaljnivå nu. Tårtan var god i alla fall, så det var ju bra :)
 
Sedan åkte vi hem och tittade på massvis med avsnitt av Enkelstöten. Klart slut på min 1 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0