Två lediga dagar, två klänningar

Nu ska vi titta på kläder!
 
I lördags firade vi min pappas 60-års dag med släkten och då klädde jag upp mig i den här gröna skönheten!
 
Jag köpte den på H&M förra sommaren, men hade inte använt den än. Nu var det dags! Den är jätteskön och i perfekt längd tycker jag. Kommer vara så fin i sommar också.
 
Igår var det 1 maj och jag var ledig. Jag var lite trött efter Valborgsmässoafton men hade massvis med planer. Så efter lite fix var jag ledighetsfräsch igen! 
 
Hade på mig en tunika från Lindex och jeans från Gina Tricot. Jag åt fikabrunch på Atrium i Slottsstaden och sedan begav vi oss till Agneshill på öppet hus. Vi kikade efter eluttag i vigsellokalen och provsmakade bröllopstårta, haha. En supermysig dag!
 
Men nu är det torsdag och ikväll ska jag springa Vårruset. Hoppas ni har en fin start på årets sista vårmånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0