Vecka 19

Hej och glad måndag!
 
Hoppas ni har haft en fin helg. Min var fin! Vi var en sväng i Tyskland för att handla till bröllopet och igår var jag och Dan på bio med vänner och såg The Avengers End Game. Den var bra tycker jag!
 
Den här helgen är ganska lugn för min del. Jag har mycket på jobbet och mycket fix hemma, så det ska bli skönt att landa lite på kvällarna. Imorgon börjar del 2 av min mindfullness kurs med fokus på yoga. Det ska bli kul! Och på onsdag ska jag träffa Athena på en fika.
 
På lördag åker jag och Dan till min kusins familj i Bromölla och stannar till söndag. Vi ska umgås och så ska vi göra en provuppsättning av håret inför bröllopet. Ska bli kul! Har förberett med inspirationsbilder.
 
Och så ska jag blogga såklart! Vi ska prata om Valborg, TV-serier och titta på lite mobilbilder.
 
Hur kommer er vecka att se ut?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0