Vecka 20

Hej kompisar!
 
2019 fyller 20 idag, vad fint. På lördag är det exakt 10 veckor till bröllopet och jag börjar hyperventilera bara jag tänker på det.
 
Jag har haft en jättefin helg hos min kusin i Bromölla. Igår kom vi hem vid 15-tiden, åt pizza och jag stannade i soffan resten av dagen. Den här veckan tänkte jag försöka att inte boka upp så mycket på vardagskvällarna, så jag hinner vila också. Har. Så. Mycket. Att. Göra. Nu.
 
Här kommer i alla fall veckans schema!
 
Måndag: Idag efter jobbet ska jag och Dan träffa vår bröllopsfotograf och provfotograferas. Kul! Ska bli spännande.
 
Tisdag: Imorgon har jag min mindfullnesskurs efter jobbet och annars ska jag bara ta det lugnt.
 
Onsdag och Torsdag: Inget inplanerat, så skönt :)
 
Fredag: På fredag är Dan på AW med sitt jobb och jag ska träffa Jenny och Athena. Vi ska dricka lite vin och käka pizza. Så mysigt!
 
Lördag: Till helgen är det Eurovision Song Contest och med det följer den årliga Eurovisionfesten hemma hos Carro!
 
Söndag: Vilodag. Vi ska få i ordning på balkongen bland annat.
 
Nu håller vi måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0