Fotografens bilder från bröllopet: Tårta, dans och fest

Hörni! Nu ska vi riva av de sista bröllopsbilderna från vår fotograf. Sen stänger vi det här kapitlet tänker jag. Om ni har några frågor om bröllopet så bara kommentera! Så svarar jag såklart på det i ett inlägg sen. Alla inlägg ligger under kategorin Bröllopet.
 
I det förra inlägget kollade vi klart på bröllopsmiddagen, och när middagen var slut gick vi in i baren för att mingla lite.
 
Jenny och Jacob, gullfisar!
 
Pappa, Per och Steve.
 
Fina Alice och Carl!
 
Mitt fina squad! Johanna, Amanda, Des och Jaana.
 
Vi hade lagt lite lappar med frågor som man kunde fylla i och skriva en liten hälsning till oss brudparet. Vi fick många lappar vilket var så kul att läsa efteråt.
 
Så mycket mingel med så fina människor!
 
Min kusin Frida och min syster Sarah.
 
Det är på badrummet det bästa hänget är, det är sedan gammalt.
 
Helge.
 
Regina!
 
David och My.
 
Min kusin Sanne.
 
Jaana, Johanna, jag och Amanda.
 
Sedan kallades vi in i matsalen igen och det var dags att skära upp tårtan.
 
Vilken koncentration, haha. Tårtan var väldigt god. Vi beställde den via vår cateringfirma Flädie Mat och Vingård som också gjorde all mat till middagen.
 
Det här med att mata varandra, haha så himla konstig grej. Dan tog en jättestor bit tårta och tryckte in i munnen på mig.
 
Sedan gick vi in och satte oss i matsalen igen. Jag försökte mingla med alla våra nära och kära så mycket jag kunde.
 
Micke, Amanda och Regina.
 
Robin, Ivan och Neja.
 
Sarah och Niclas, fina fina toastmasters som snart var klara med sitt uppdrag.
 
Johanna, Steve, Emelie och Philip.
 
Mormor, min moster och min morbror.
 
Efter tårtan gick vi in till danslokalen/baren igen och jag och Dan skulle dansa vår första dans som gifta. Låten vi dansade till var Falling like the stars med James Arthur. Vi har ingen särskild koppling till den låten mer än att Dan tyckte att den var så himla fin och ville gärna att vi skulle dansa till den.
 
Älskar honom så mycket <3
 
Vi och Sarah och Niclas hade missförstått varandra med när alla andra skulle komma in och dansa. Jag tänkte att de bara skulle komma in efter ett tag medan Sarah och Niclas trodde att vi skulle ge ett tecken på när det var dags. Så alla kom in i slutet av låten och då skrattade jag jättemycket. Men det var så fint för det var sååå många som gick upp och började dansa <3 Alltså, det var verkligen världens finaste kväll.
 
Sen jäklar hörni, sen blev det fest. Jag älskar den här bilden på Sös och Alice. Alice har en så himla speciell plats i mitt hjärta. Hon känns som en syster och jag är så glad över att hon är en del av vår familj.
 
På tal om familj!! Min morbror Ola och hans fru Pia, min extrafamilj. Vem hade jag ens varit utan dem?
 
Så mycket dans!
 
Carro och Johan dansade bugg.
 
Mats och Cilla.
 
Pontus och Alexandra.
 
Vet inte riktigt vad som händer här, haha.
 
Hej!
 
Helt fantastiska bilder som verkligen fångar stämningen.
 
Dans, dans, dans!
 
Efter min mamma är jag kortast i vår familj och min lillebror Christoffer som är 1.90 lång älskar att lyfta mig. Jag tycker det är rätt kul med <3
 
Tesse, Ivan och Sös.
 
Så himla lyckling här.
 
Ännu mer dans!
 
Båda mina bröder lyfter mig och Dan så vi kan kyssas i luften. Haha, alltså älskar dessa knäppisar <3
 
Vi dansade tills klockan blev 02 på natten och jag var så OTROLIGT trött. Hade kunnat somna på golvet. Vilken dag, den var bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig.
 
Tack alla som gjorde vår dag oförglömlig, både vänner, familj och leverantörer. Stort tack till mina tappra hjältar som hjälpte oss hela helgen med att förbereda och plocka undan och TACK Sarah och Niclas för att ni hade styrt upp en så fantastisk dag.
 
Nu är vi gifta och jag älskar vår lilla familj.
 
Alla bilder är tagna av Fotograf Emelie Josefine. Hon är så jäkla panggrym och ett himla proffs.

Kommentarer
Postat av: M

Mycket dans och mycket kärlek! Älskar er! <3<3

2019-11-22 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0