Vecka 46

Hej på er!
 
Nu är klockan runt 08 hos er i Sverige, och här i Tokyo är klockan 16.15.
Idag har vi varit på resande fot cirka en vecka. Det har gått fort och långsamt samtidigt. Vi känner nu att vi har ett större grepp om staden och vi vågar testa oss fram.
 
Det är roligt att jämföra Tokyo med New York som var min och Dans första resa ensamma. Det är två stora städer som är lika och olika på samma gång. Främst är det roligt att jämföra vilka jag och Dan var då och nu. Jag var 25 och så vilsen i livet, nu är jag 29 och i alla fall lite mindre vilsen haha. Nej men livet blir verkligen bättre ju äldre man blir, det tycker jag.
 
I veckan ska vi i alla fall är checka av de sista grejerna vi vill göra här i Tokyo och imorgon ska vi åka ut till Mount Fuji. Höstlöven runt Mount Fuji börjar tydligen närma sig sin "peak", så snart är det som finast. Överlag rekommenderar jag att åka hit på hösten! Det är lagom varmt och naturen är så fin.
 
Hoppas ni har det fint. Och om ni vill ha fler regelbundna uppdateringar kika på min instagram där jag heter guuldfish.
 
Kram!
 
Var på ugglecafé idag och fick gosa med en uggla. Jag är lite rädd för fåglar och var väldigt skeptisk, men det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0