Vecka 48

God morgon!
 
Hoppas allt är bra med er.
Min julkänsla börjar sakta infinna sig när jag tittar ut och ser hur grannarna har hängt upp ljusslingor på sina balkonger. Vår ljusslinga gick sönder i våras så vi måste köpa ny, men tycker det är så himla fint och livar verkligen upp i vintermörkret.
 
Den här veckan är jag lite förvirrad och försöker ta mig an vardagen igen efter Tokyo. Men jag gillar vardagen. Livet består till 70 % av vardag och då måste man göra det finaste man kan med den.
 
Imorgon efter jobbet är vi ett gäng som ska vi spela boule och äta ute för att fira Johans födelsedag. På lördag är det äntligen Thanksgiving och jag springer runt i stan för att febrilt leta efter en fryst kalkon. Då kommer i alla fall fina personer hem till oss, äter middag och leker lekar. Så fint det ska bli!
 
Annars försöker jag ta det lugnt. Min mensapp säger att mina befintliga känslor kan förhöjas nu inom de närmsta dagarna i och med att östrogennivåerna sjunker, och det är väl det jag känner av. Allt är så förstärkt och förvirringen kring vissa val är total.
 
Hoppas ni får en fin måndag, unnar er en take away-kaffe och kanske en lunch ute. Så hörs vi senare!
 
I helgen var vi hemma hos Sarah och Niclas och åt raclette. Så himla mysigt! Kändes som när vi var i Tokyo och åt yakiniku.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0