En lördag med födelsedags- och bröllopsdagsfirande

Jag har en ny telefon! Vi kan titta mer på den en annan dag, men igår fick den följa med på fest. Sarah och Niclas fyllde år OCH firade 1 år som gifta. Vi var ett gäng som var hembjudna på lördagsmiddag.
 
Jag härmade min kompis Amanda med den här fantastiska blusen från Zara.
 
Tycker att den ser ut som sockervadd och allt som ser ut som sockervadd är ju fint. Det är sedan gammalt. Matchade med kostymbyxor från Ellos (som har blivit supernoppriga i tvätten :( )
 
Vi anlände till Sarah och Niclas klockan 17. Sarah dukar alltid så himla fint.
 
Lars, Lina, Carro och Johan kom och så korkades en flaska Bollinger upp. Firar man 1 år som gifta så gör man.
 
Vi käkade ost och pratade om vad som hade hänt den senaste tiden. Carro och Johan har precis kommit hem från sin mini moon i Italien!
 
Sedan var det dags att äta – boeuf bourguignon samt en vegetarisk version med rödbeter. Mums!
 
Jag smakade av båda grytorna såklart.
 
Till efterrätt bjöds det på äppelkladdkakepaj. Alltså, ÄPPELKLADDKAKEPAJ. Ni hör ju, fantastiskt gott. Åt med vaniljglass till.
 
Grattis till dessa fina personer, både på deras födelsedagar och bröllopsdag. Älskar dem så mycket. Idag är det söndag och snart ska jag ner på stan och fika. Hoppas ni har en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0