Fotografens bilder från bröllopet: Porträttbilder på the squad

Fler bröllopsbilder från vår fotograf Emelie! Nu ska vi titta på porträttbilderna tillsammans med brudföljet, alltså Dans marskalker och mina brudtärnor. Jag hade sex brudtärnor: Min syster Sarah, min kusin Therése och mina vänner Carro, Sarah H, Sara W och Linnéa. Dan hade fyra marskalker som var hans bröder Lars och Ola samt mina bröder Carl och Christoffer.
 
Psst, ni vet att ni hittar alla inlägg om bröllopet under kategorin "Bröllopet".
 
Det blåste rätt mycket den här dagen, så vårt hår viner en del på bilderna. Men det var strålande sol och 27 grader varmt, så det var härligt ändå.
 
Mina älsklingar hade svarta långklänningar som de hade fått välja själva och de var så vackra hela högen! Som jag älskar dessa. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på det. Vill ha dem hos mig jämt.
 
Jag och Dan med mina brudtärnor. Tycker så mycket om den här bilden, för den känns lite in the moment. Alla är så glada och pepp för snart, snart börjar vigseln. Från vänster: Therése, Sarah H, Linnéa, Dan, jag, Carro, Sarah syster och Sara W.
 
Jag tycker också att bilderna får fram känslan av oss. Vi är en kaosig skara. Min familj rör sig fram som en virvelvind och så har det alltid varit. Vi är högljudda och skrikiga och gör som vi vill, men vi älskar också intensivt och innerligt, lider inte i tystnad och är verkligen inte försynta (även om jag kan vara det). Och detta smittade av sig på hela helgen och på alla runtom mig, och det var helt fantastiskt.
 
Jag och Dan och marskalkerna <3 Från vänster: Ola, Lars, Dan, jag, Christoffer och Carl. STILIGA MÄN!
 
Jag och killarna! Som ni vet var en stor del av vårt färgtema svart och vitt, och jag tycker det blir en så snygg kontrast med det sobra svartvita mot den här ängiga bakgrunden. Och även med min vita klänning mot killarnas svarta kostymer och tjejernas klänningar.
 
Älskar den här bilden <3 Den är så innerlig. När Dan träffade mina småbröder för första gången var de 13 år och inte alls såhär långa, haha. 11 år senare har de vuxit om honom.
 
Fina killar!
 
Plötsligt mitt i allt fick jag in en gräshoppa mellan de olika spetslager i min klänning, haha.
 
Dan och brudtärnorna!
 
Killarna fick låna våra brudbuketter som rekvisita.
 
Och här har vi hela ligan. Vi är så olika, men så hjärtliga allihop. Det är det som är så kul, för så tråkigt livet hade varit om allt var likadant hela tiden. Vi skulle göra allt för dem och de allt för oss. Älskar dem så mycket.
 
<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

❤️❤️❤️

2019-10-13 @ 10:16:17
Postat av: M

<3<3<3

2019-10-15 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0