Fotografens bilder från bröllopet: Porträttbilder

Nu ska vi kolla på mer bröllopsbilder, nämligen porträttbilderna på mig och Dan.
 
Vi tog några bilder bara jag och Dan och så tog vi några med brudföljet, men nu fokuserar vi på bilderna med bara mig och Dan.
 
Bakom Agneshill fanns en äng som vår fotograf Emelie hade tittat ut och som passade perfekt till våra bilder. Vi hade setts vid två tillfällen innan bröllopet och diskuterat vad vi tyckte var fint och hur vi ville lägga upp det.
 
Alltså den här klänningen, det finaste jag har ägt.
 
Ja men en miljon bilder på mig, varför inte.
 
Dan var så himla stilig <3
 
Älskar dessa detaljbilder.
 
Tycker om den här bilden så mycket.
 
<3
 
Under middagen, när solen höll på att gå ner, gick vi ut för att fotografera under golden hour. Det var dock ganska molnigt och vi fick inte så mycket sol på bilderna, men det gör inget.
 
Så, så fina bilder! Tack Emelie!

Kommentarer
Postat av: M

Åhhh, så fina bilder på ett så fint par!! Älskar er! <3<3

2019-10-08 @ 10:04:33
Postat av: Isabell

Hej!
Vill bara säga, WOW, alltså WOW vilka magiska bilder! <3 Bland de finaste bröllopsbilderna jag någonsin har sett ,på riktigt! Känslorna, den genuina kärleken och lyckan går ej att missa. Ville bara säga det! Så fint! All lycka till er.

Svar: Oh, tack snälla!! <3
Sofie Strandberg

2019-10-12 @ 08:25:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0