Vecka 41

Hej kompisar och glad måndag!
 
Idag har jag varit nerbäddad i min soffa hemma och jobbat. Vaknade med en tjock hals imorse och är allmänt hängig igen. Den här förkylningen försvinner inte, jag som precis hade börjat träna och allt. Oh, well.
 
Förra veckan var väldigt fullbokad, både med jobb och sociala tillställningar. Så den här veckan tänkte jag ta det lite mer lugnt. Unna mig kvällspromenader, titta på Bonde söker fru och äta lunch ute med kollegor.
 
Annat kul jag ska ägna mig åt är:
  • Klippa mig! På lördag är det dags. Jag har tjatat och tjatat om att jag ska klippa av mitt hår efter bröllopet, men nu när klipptiden börjar närma sig får jag kalla fötter. Njaaaa, kanske inte ska klippa så mycket ändå. Haha. Vi får se, time will tell.

  • På lördag ska Carro och Johan ha en tabberas-fest efter sitt bröllop. Det blev så mycket drinkar över så de bjuder på storfest, kul! Älskar när firandet liksom aldrig riktigt tar slut.

  • Göra ärenden på stan, hämta ut min vigselring som varit på service etc.
 
Tja, det var det ungefär. Ska ni göra något kul i veckan?
 
Nima hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0