Vecka 42

Hej på er!
 
Hoppas ni mår bra.
 
Jag snörvlar vidare med min förkylning. Vaknar om nätterna och hostar lungorna ur mig, men kämpar på. Snart är den förhoppningsvis borta.
 
Jag har en lugn vecka hemma, men ganska mycket på jobbet. Så ska försöka att bara ta det lugnt på kvällarna. Annat jag ska göra denna veckan är:
  • Vi har fått våra tack-kort som vi ska skicka ut efter bröllopet! Så jag och Dan ska försöka skriva och skicka dem.

  • I och med att jag har varit förkyld i hundra år har jag inte kunnat träna ordentligt. Bestämde mig därför för att jag skulle ut och gå varje eftermiddag efter jobbet. Så att jag får någon form av fysisk aktivitet. Har nästan bara legat på soffan hela hösten, haha.

  • Titta på Bachelor HALLÅ. Gud vad spännande det är!!

  • På lördag ska jag se Thomas Stenström för andra gången i år! Haha. Jag såg ju honom i maj och nu ska jag se honom på lördag igen, yeeey. Jag och Sös ska gå ihop och så ska vi ut och äta lite innan. Vilken mysig lördag! Är pepp, pepp för han har släppt en del nya låtar också.

  • Och på söndag ska jag träffa min vän Athena.

Men först och främst ska jag kurera mig och försöka bli frisk. Tar ingefärashots varje dag, men funderar på om det ens funkar? Är säkert bara en skröna.
 
Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0