Dagen innan Carros och Johans bröllop

Nu skruvar vi tillbaka tiden till fredagen innan Carros och Johans bröllop! Jag hade tagit semester på fredagen så jag kunde hjälpa till att fixa i lokalen. Men först skulle såklart allt packas ner. Både outfit till bröllopsdagen men också lite grejer till fredagskvällen.
 
Halv tolv fick vi tillgång till Ellinge Slott som bröllopet skulle hållas på.
 
Det var redan dukat och klart, men dekorationer och bordsplaceringskort skulle sättas ut.
 
Temat för festen var resor som Carro och Johan hade gjort, och varje bord hette en stad som de hade besökt tillsammans. Jag och Dan satt vid bordet Prag där Carro och Johan förlovade sig <3 
 
Allt blev så himla fint. Carro och Johan hade verkligen tänkt på allt!
 
När klockan närmade sig 17 var vi klara och lokalen var pyntad inför den stora dagen. Jag och Carro åkte hem till henne, hämtade vår packning och sedan begav vi oss till Lund.
 
Och Grand Hotell! Där hade Carro bokat en svit som hon och vi brudtärnor skulle sova i.
 
Vi gjorde oss i ordning inför kvällen och korkade upp en flaska bubbel. Sista kvällen som ogift Carro!
 
Vi traskade nerför gatan till Klostergatans Vin & Delikatess där vi hade bokat bord.
 
Jag och Madde beställde in halstrad råbiff och Carro åt gös.
 
Vid 21.30-tiden traskade vi tillbaka till hotellet och gick sedan och lade oss. Viktigt med skönhetssömn när man ska gifta sig. Jag är så glad över att jag fick spendera hela fredagen innan bröllopet tillsammans med Carro, och så glad över att vara hennes brudtärna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0