Just nu

 
Hur mår du?
Helt OK! Jag är trött och vill inte ta några som helst beslut. Bara att bestämma mig för vad jag vill äta till middag är sjukt jobbigt. Jag känner mig också lite allergisk, typ mot pollen eller något. Men nu finns det väl knappt någon pollen heller?
 
 
Vad har du för planer ikväll?
Hänga framför TV:n och sedan somna. Har börjat titta på Fartblinda på C More och tycker den är rätt spännande. Längtar mest till sista avsnittet av Younger för säsongen som kommer på torsdag. Oh, det är så bra just nu.
 
 
Vad gör dig glad?
Att jag ska på bröllop på lördag! Att Dan hade lagat mat och dukat fram när jag kom hem sent ikväll <3 Att titta på lägenheter i Dockan på Hemnet och låtsas att jag ska gå på visning, haha.
 
 
Vad tänker du mest på just nu?
Jag har en del grejer som jag måste fixa som tar upp min tankeverksamhet just nu. Men det kan jag berätta mer om en annan dag.
 
 
Vad köpte du senast?
Ett nytt nagellack som jag ska ha på lördag och som matchar mina skor! Haha. Det är dusty purple typ.
 
 
Något annat du vill dela med dig av?
Är sjukt sugen på godis och alla affärer har stängt. Aja då. Och just det, vi hat bokat vår bröllopsresa nu. I november bär det mot Tokyo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0