Mina senaste mobilbilder

Vi firar söndag genom att titta på mina senaste mobilbilder. Det var längesedan nu!
 
För ett par veckor sedan träffades jag och Regina på en AW, vi gick till La Roche och åt tapas. Man kunde fortfarande sitta på deras uteservering, det var ganska varmt men regnade. Så himla mysigt!
 
Vi åt kronärtskocka, calamares och patatas bravas.
 
Nämen hej!
 
Någon vecka senare var Carros och Johans bröllop och jag hade den här fina brudtärnebuketten. Den fick sen stå i vårt köksfönster och se fin ut.
 
Vi fick också med oss massor med eucalyptus hem från bröllopet som fick pryda köksbordet.
 
En lunchpromenad i det mysiga höstvädret. Kan inte hela hösten vara såhär?
 
Funderar på att klippa av mitt hår, typ som en lång page. Men kan inte riktigt bestämma mig.
 
Hemma på vår gata i stan är det såhär fint runt dörrarna.
 
Förra veckan var vi på kräftskiva hemma hos mamma och pappa. Här är vi lördagspeppade på bussen på väg till Lödde.
 
Hade den här ursöta hunden framför oss som hela tiden ville titta bak på oss, haha oh <3
 
Två gulliga syskon på kräftskiva! Lillebror Carl kom ner hela vägen från Stockholm för att hänga med oss. Så fint!
 
Fin utsikt under en kvällspromenad i Västra Hamnen.
 
Dockan, vill bo här en dag.
 
En outfit från förra veckan. Vit skjorta från Lindex, jeans och vita sneakers.
 
I fredags var jag på after work på Dans jobb. Min lillebror känner några av hans kollegor, så någon gång var Totte uppe på kontoret och satte den här lappen på Dans dator. Dan tyckte det var kul och har kvar den, haha.
 
Tycker att Dans jobb har fina kontorsregler.
 
De har bilder uppsatta på alla sina medarbetare och Dans bild är så gullig. Tänk jag är gift med honom, lyckost mig.
 
Igår var vi hemma hos Jenny och Jacob. Deras katt Ludde är så söt och gosig. Ändå rimligt att sitta i en kartong istället för i soffan.
 
Från en katt till en annan. Nimis som söndagschillar i fåtöljen här hemma.
 
Jenny och Jacob odlar egen zucchini och vi fick hem denna gigtantiska på 2 kg! Så ikväll blev det zucchinipizza med sojafärs. Gott.
 
Hoppas ni har haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0