Vecka 36

Hej mina vänner!
 
Det blev ett sent måndagsinlägg idag. Är allt bra? Med mig är det fint.
 
Så blev det september helt plötsligt och vädret vände tvärt. Men det är skönt med den friska luften. Det kändes så konstigt att ta på sig jacka imorse, jag som inte har haft jacka på mig på flera månader.
 
Den här veckan är en rolig vecka! Jag har en del kompisdejter inbokade och ärenden att göra på stan. Annars är det jobbelijobb och på lördag gifter sig våra fina vänner Desirée och Micke. Oh, längtar som en galning till deras bröllop!! Jag ska fota mycket så ni får se allt sen.
 
Annars ska jag försöka ta det lugnt, vara hemma och testa lite nya recept och varva ner. Måste köpa nya värmeljus också, haha.
 
Lite bilder från helgens kräftskiva på vår balkong och kanske var det sommarens sista värme?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0