Vecka 37

Hej!
 
Måndagen kom och sprang förbi och plötsligt var det en grå tisdag som ligger över en som en blöt handduk. Jag har varit lite låg de senaste dagarna, men jag vet också att det blir så efter ett par socialt intensiva dagar.
 
Men nu taggar vi om! Imorgon är det onsdag. På fredag har jag tagit semester för att hjälpa min fina vän Caroline inför sitt bröllop. Jag har äran att vara brudtärna och tycker det ska bli så kul på lördag. Vilken fin bröllopssommar det har varit. Först vårt eget bröllop, sedan Desirées och Mickes och nu Carros och Johans. Jag älskar att fira kärleken och det blir alltid en så fantastisk fest.
 
Annars är det inte så mycket som händer den här veckan. Jobb, bröllopsfix och lite ärenden på stan som ska fixas. Sen ska jag försöka bli av med min förkylning också. Här på bloggen kommer ni att få läsa om Des och Mickes bröllop och lite vardagsbilder såklart.
 
Hoppas ni har haft en fin start på veckan!
 
Jag och Dan matchade så fint tillsammans i mörkblått på Des och Mickes bröllop.
 
Mitt fina squad! Jaana, jag, Des, Amanda och Johanna <3

Kommentarer
Postat av: M



Så fina tillsammans, alltid!! <3<3

2019-09-11 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0