Vecka 38

Hej kompisar!
 
Nu är bröllopssäsongen över för mig och Dan, och vi börjar sakta men säkert komma tillbaka till vardagen. Men först ska jag givetvis insjukna i feber och förkylning. Idag mår jag lite bättre, men igår sov jag bort nästan hela dagen. Vid 12-tiden insåg jag att jag behövde något att äta och traskade ner till Netto som ligger runt hörnet från oss. Den vägen har aldrig känts så lång tidigare.
 
Men i alla fall, den här veckan är väldigt lugn för vår del. Vi har inget inbokat, och speciellt inte nu när jag är sjuk. På lördag ska vi hem till mina föräldrar på familjemiddag. Det ska bli så mysigt! Jag har inte träffat alla på länge <3

Annars ska jag försöka komma ikapp med blogguppdateringen. Jag känner att jag ligger efter en del. Och på fredag får vi äntligen bröllopsbilderna från fotografen. Då jäklar blir det uppdatering kan jag lova.
 
Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer
Postat av: M

Spännande med bröllopsfotona!
Krya på dig nu! <3<3

2019-09-17 @ 14:35:18
Postat av: Sara W

Jaaaa, vad kul att bröllops fotona kommer!!! 😍🙌♥️

2019-09-17 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0