Vecka 39

Hej kompisar!
 
Hoppas er helg har varit fin.
 
Min hals kliar och jag blir hes om kvällarna, men annars är det okej med mig. Helgen har varit full med höstpromenader, fix på balkongen och TV-serietittande.
 
Den här veckan blir lugn, men ett par saker är inplanerade:
  • På onsdag efter jobbet ska jag träffa Sarah! Vi ska gå en vända på stan, fika och umgås.

  • På fredag ska jag på AW på Dans jobb. Så kul! Spännande att höra honom presentera mig som hans fru, haha eh.

  • På lördag ska vi hem till Jenny och Jacob med Athena och Peter. Så mysigt! Det var längesedan vi sågs nu.
 
Här på bloggen ska jag riva av lite inlägg om Carros och Johans bröllop, mina senaste mobilbilder, bilder från helgen och såklart lite från vår bröllopsfotograf.
 
Nu har jag försökt skriva det här inlägget i typ en timme, men fastnar bara i Vänner som jag har på i bakgrunden. Det är nog dags att gå och lägga sig. Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0