Vecka 40

Så blev det vecka 40.
 
Jag har haft en fin och mycket social helg. Då blir jag alltid lite urlakad och behöver vara för mig själv i ett par dagar. Det är så fint att Dan märker det, handlar hem middag, lagar mat och diskar undan. Tar hand om mig som en mjuk filt i höstregnet.
 
Jag har mycket på jobbet den här veckan och har en del roliga grejer inbokade.
 
  • Imorgon ska jag träffa min vän Athena efter jobbet. Vi ska gå på stan och fika. Mysigt!

  • På torsdag ska vi ha oktoberfest på jobbet. Så kul! Vad sjutton ska man ha på sig? Får googla fram något, haha.

  • På lördag ska vi fira Sarahs och Niclas födelsedagar och deras första bröllopsdag. Det ska bli så mysigt med middag och häng med de bästa <3

  • Och på söndag ska jag träffa Des, Johanna och Amanda på en fika. Så mycket mysigt kompishäng den här veckan!

Annars har jag börjat med yoga igen. Är så stel efter den här jäkla förkylningen och behöver verkligen stretcha ut. Längtar tills jag blir av med snuvan och kan börja springa igen. Och så har jag fastnat i 13 reasons why säsong 3-träsket. Så gripande, kan inte sluta titta.
 
Vi hörs mer imorgon! Hoppas ni har haft en fin måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0