Klädinspiration: Klänning över jeans, kavaj och ballerinaskor

Hej och trevlig helg!
 
Det är lördag och vi ska titta på kläder här på bloggen. Den här veckan har jag som sagt jobbat hemifrån, men förra veckan var jag på kontoret och då var det extra kul att klä upp sig lite.
 
En ny kärlek i mitt liv är den här klänningen från & Other Stories.
 
I påsk hade jag den till strumpbyxor, men den är även perfekt att ha över jeans!
 
En luftig och härlig favorit som jag kommer använda mycket till våren.
 
Här matchade jag med svarta jeans och bruna stövlar.
 
En annan favorit i garderoben är den här t-shirten från Filippa K. Jag har bestämt mig för att handla ordentliga grejer när jag köper baskläder. Vill ha något som håller länge och passar till det mesta. Den här mörkblå t-shirten är så skön, som de flesta av Filippa K's kläder.
 
Här bär jag den tillsammans med en kavaj från Mango och bootcut jeans från KappAhl.
 
Kände mig vårig och vardagspepp.
 
Från ljusa jeans och klänning till svart, svart, svart.
 
För i slutändan är det väl egentligen inte något som slår en helsvart outfit? Här har jag kostymbyxor, med en blus från KappAhl och premiäranvände dessutom mina ballerinaskor!
 
Matchade med en rosa scrunchie, för någon färg kanske man ändå vill ha.
 
Så skönt nu när vädret börjar bli lite finare och man inte behöver stänga in sina stackars fötter i varma stövlar.
 
Och det var allt för den här gången!

Kommentarer
Postat av: M

Alltid lika fin!! ❤️❤️

2020-04-20 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0