Vecka 15

Det här hände mig i helgen:
  • Var ute i vårsolen och glömde bort hur stark den kan vara, vilket resulterade i att jag brände halva min panna.

  • Var ute och gick och fick fågelbajs rakt i huvudet.

  • Fick någon form av allergisk reaktion mot pollen så att mina ögon började rinna och blev svullna, näsan kliade och rann och jag nös ganska mycket.
 
Härligt med vår!
 
Nej men självklart har jag haft en fin helg också. Man måste ändå älska naturen i sådana här tider. Men mer om min mysiga helg i ett annat inlägg.

Den här veckan är det påsk! För tydligen fortsätter jorden att snurra ändå. Det känns konstigt, men sant. På torsdag har jag tagit ledigt och då ska jag och Dan ha påskmiddag med ett par vänner om alla känner sig friska och krya. Vi tänkte hoppa över den vanliga påskmaten den här gången och bjuda på en härlig vårbuffé istället.
 
På lördag ska jag hem till mina föräldrar på påskmiddag och i år är inte familjen hel eftersom min lillebror i Stockholm självklart inte kommer ner. Han och hans flickvän Alice får vara med på ett hörn via facetime istället <3
 
På söndag checkar jag och Dan in på MJ's Hotell här i Malmö för övernattning och frukost på rummet. Mysigt med en staycation!
 
Men tills dess ska jag jobba, träna och försöka ta det lugnt.
Hur har ni anpassat era planer i påsk?
 
Glad måndag, så hörs vi lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0