Vecka 16

Glad tisdag!
 
Arbetsveckan 16 är igång och från och med idag jobbar vi hemifrån på mitt jobb. Det funkar än så länge bra, men det är en omställning. Just nu har jag strykbrädan som ett ståbord och vid lunchtid ska jag gå en promenad. Måste komma ut lite också.
 
Påsken var annars väldigt mysig, lugn och härlig. Vädret i Malmö var fantastiskt förutom igår när det helt plöstligt snöade?
 
Den här veckan har jag inte särskilt mycket inplanerat förutom jobbet. På lördag ska jag träffa Athena, Jenny och Jennys son Arvid <3 På söndag ska vi hem till mina föräldrar och födelsedagsfika då både mamma och pappa fyller år.
 
Här på bloggen kommer ni få en påskuppdatering, ett inlägg med klädinspiration och lite smått och gott.
 
Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0