Vecka 17

Det hade ju varit trevligt om jag kunde skriva något finurligt här idag.
Men det är svårt att komma på när man knappt gör något om dagarna.
 
Helgen har varit fin i alla fall! Den bjöd på solsken och vila, det var härligt.
OJ så mycket planer jag har i veckan. Nej skojar, har nästan inget alls inplanerat.
På fredag ska jag träffa mitt middagsklubbsgäng och köra take away från en restaurang, och på lördag ska jag och Dan hem till Carro och Johan.
 
Saker jag kanske borde ägna mig åt nu när man har så mycket tid:
- Städa
- Löpträna ute
- Testa att laga hemgjord pasta
- Eller laga nya maträtter rent generellt
- Kanske dags att ta upp det där med att lära mig spela gitarr?
- Lära mig ett nytt språk? Haha.
- Plugga körkortsteori, heh.
 
Äsch, shoulda coulda woulda.
 
Hoppas ni har det fint där ute och tar hand om er!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej men åhh, vilken faktastisk tröja! :O :O Vart kan man hitta den någonstans?

Svar: Hej Kajsa! Den hittar du här: https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0877224007.html
Sofie Strandberg

2020-04-21 @ 22:01:20
URL: http://florente.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0