Vecka 18

Jag bytte till höstjacka igår igen.
I två veckor har jag haft min vårjacka och strosat runt i det behagliga vårvädret. Igår möttes jag dock av en kylig vind när jag gick utanför lägenheten.
 
Är det bara jag som har tre jackor hängandes framme nu? En vårjacka, en höstjacka och så vinterjackan. Vinterjackan kan jag förhoppningsvis hänga in igen, men man vet aldrig. Vips är det 4 grader och snöar i april.
 
Men på torsdag är det Valborgsmässoafton och sedan är det maj. Då är det ju försommar på riktigt! Valborg firar vi hemma hos Lars och Lina med kompisar, spel, plockmat och mys. Till helgen ska vi mest fixa lite hemma och på lördag kommer Regina och Frédéric hem till oss på middag.
 
Hoppas att allt är bra med er och att ni tar hand om varandra.
Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0