10 bilder från helgen

Vi kikar på hur min helg har sett ut.
 
Fredag
I fredags åt jag en jättemysig lunch med mina kollegor Stina och Susanna. Vi gick till Sushi Rebellion och jag åt buns med grillad kyckling. Så mysigt med kvalitetstid sådär på lunchen.
 
På kvällen var jag och Sarah hembjudna till min granne Sandra. Vi beställde sushi och drack vin på balkongen.
 
Den här sommaren alltså, vad fin den blev till slut. Fast att nästan hela min semester regnade bort.
 
Sen satt vi ute och pratade hela kvällen. Otroligt mysigt! Jag hade dessutom krypavstånd hem.
 
Försöker hinna ha på mig alla sommarklänningar i min garderob innan det blir höst och kvällen till ära hade jag den här som jag köpte på H&M förra året.
 
Lördag
Jag och Dan hade absolut inga planer på lördagen. Vi drack morgonkaffe, gick en promenad, åt avokadomackor på balkongen och läste bok i soffan. Mysigt.
 
På kvällen bestämde vi oss för att laga pasta. Dan gillar "tacos-upplägget" där man får välja själv vad man vill ha. Så när vi gör pasta lägger vi alla tillbehör i skålar istället för att blanda ihop det. I vilket fall som helst blev det pasta med tomatpesto, mozzarella, kapris och stekt vitlök. Gott! Vi avslutade kvällen med att hyra filmen Midway.
 
Söndag
I söndags började jag och Dan dagen med en morgonpromenad. Älskar att starta dagen så.
 
Sedan städade vi lägenheten och klockan 15 kom mamma och pappa förbi på fika.
 
Och det var min helg på ett ungefär. Lugn och härlig, precis vad jag behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0