Bröllopsdag på Kasai in the Sky

Nu ska vi skruva tillbaka tiden en vecka. Förra måndagen firade jag och Dan 1 år som gifta. Hur sjukt att det redan har gått ett helt år? Dan jobbade på dagen, men på kvällen hade vi planerat att äta middag ute. Jag gjorde mig i ordning i klänning från COS och örhängen jag fick av Dan i bröllopspresent.
 
När Dan kom hem från jobbet korkade vi upp en liten flaska bubbel och åt lite olika ostar och räkröra.
 
Sen hade vi bokat bord på Kasai in the Sky! Vi hade inte ätit där tidigare så det skulle bli extra trevligt. Vi beställde in vars en avsmakningsmeny och började med sashimi.
 
Friterad räka med chilimajonnäs.
 
Alltså hur snygg man har jag? Så glad över att få spendera livet med honom <3
 
Rätterna fortsatte att komma in. Så trevligt sätt att äta på tycker jag. Att få in lite smårätter som man äter långsamt och bara pratar och umgås. Här fick vi in små tacos med krabba.
 
Mmm, sushi.
 
Japanskt grillad biff, även kallat yakiniku.
 
Mätt och glad tjej.
 
Och vilken utsikt vi hade!
 
Avsmakningsmenyn avslutades med en liten glassdessert. Sedan var vi mätta och nöjda och promenerade hem igen. Innan vi somnade tittade vi på ett par avsnitt av Vår tid är nu. Vilken mysig bröllopsdag! Undra vad vi ska göra nästa år, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0