Desirées födelsedag med parkhäng och Soi29

Hej på er! Hoppas ni har det fint i sommarvädret. Förra lördagen var det soligt här i Malmö, inte riktigt lika varmt som det är idag men fortfarande väldigt härligt.
 
Desirée hade styrt upp födelsedagshäng för henne i parken och på kvällen skulle vi äta på restaurang Soi29. Dagen till ära hade jag min nya klänning från Adoore på mig! Alltså älskar den.
 
Matchade med mina nya orangea skor från Vagabond som jag köpte i Göteborg på sommarrean.
 
Så mötte jag och Dan upp det här gänget i Slottsparken! Marcus, Desirée, Micke, Elias och Johanna. Fina personer!
 
Desirée hade gjort egen banh mi, som är en vietnamesisk macka. Hon är så grym på att laga mat den där! <3
 
När vi hade hängt i parken ett par timmar var det dags att mellanlanda hemma hos Desirée och Micke.
 
Vi hälsade på katten Pixel, lämnade lite packning och så gick vi vidare.
 
Till Soi29!
 
Vi beställde in fördrinkar och firade födelsedagsdonnan! Hurra för världens bästa Des!
 
Soi29 serverar thailändsk mat och vi hade förbokat avsmakningsmenyn. Jag och Dan har ätit här en gång tidigare och älskar det.
 
Så gott och ganska starkt!
 
När vi ätit upp gick vi tillbaka till Desirée och Micke. Där bjöds det på tårta och vi sjöng för födelsedagsbarnet.
 
Och så hängde vi och pratade om livet tills klockan blev sent. Vilken fin sommardag som blev en avslutning på min semester. Tack Des för att du alltid styr upp så härliga tillställningar!

Kommentarer
Postat av: Des

Åh, så fint skildrat! ❤️ Tusen tack själv! För att ni kom och ville fira mig, och för presenten 😍

2020-08-08 @ 12:27:04

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0