Mina senaste mobilbilder

Vi kikar på mina senaste mobilbilder.
 
Jag har lyssnat på en del sommarprat den här sommaren. Jag kanske skriver ett inlägg om det sen, men ett ni verkligen måste lyssna på är Anna Bennichs sommarprat! Otroligt bra. Det handlar om relationer och ensamhet bland annat. Lyssna bara!
 
Sarah H var på en loppis och köpte fyra fina tallrikar till mig! Bland annat den här rackaren! Tackkkk <3
 
De har gjort om i vårt trapphus på jobbet. När jag klev in där efter semestern så bara WOW.
 
Tyckte det var fint! Gillar tapeten.
 
Jag har ätit glass i vanlig ordning. Eller gelato. Ska skriva ett inlägg där jag tipsar om lite olika glasställen också, ska bara bli klar med att prova allt. Heh.
 
En dag var det jättevarmt. Jag hade en klänning från H&M på mig och lavendeln i Västra Hamnen var lite torr men fin.
 
Dammade av en gammal klänning från Lindex i fredags. Kul när man hittar fynd i sin garderob.
 
Jag och Dan drack vin och åt sushi/subway på balkongen. Dan gillar inte sushi sådär jättemycket, så han vill alltid ha något annat att äta. Ja jag vet, galning.
 
I lördags träffade jag min syster och mamma på Emporia. Vi gjorde manikyr och sedan åt vi vinlunch på Vapiano. Jag åt en sallad med sötpotatis, gott!
 
I lördagskväll åkte jag och Dan hem till Sarah och Niclas på kräftskiva. Men mer om det i ett annat inlägg! (Det var ju många inlägg jag ska skriva senare tydligen?)
 
I söndags hängde jag på stranden i Ribersborg. Det var 22 grader varmt i vattnet och cirka 30 i luften, heh.
 
Och såhär blev min manikyr förresten! Nude och fräscht.
 
Resten av söndagskvällen läste jag bok och hängde i skuggan, drack resorb och vilade.
 
Nu är det tisdag och arbetsveckan är igång igen. Imorse övningskörde jag och sedan promenerade jag till jobbet med den här utsikten. Mitt fina Malmö.
 
Hoppas ni har haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0