När Sös fyllde 32

I lördags skulle vi fira min syster Sarah som fyllde 32! Sös styrde upp en helkväll på stan och jag svidade om till finklänning.
 
Klockan 18 begav jag och Dan oss ner till Värnhem och mötte upp min familj. Sös hade bokat bord på restaurang Sajvva, som jag hade hört mycket gott om.
 
Sajvva är en vegetarisk fusionrestaurang som tar inspiration från olika länder. Allt från Korea till Mexiko. Vi började med att beställa in dumplings.
 
Och sedan åt jag en korean street bowl. Mycket gott! Bra service och mycket härlig atmosfär. Hit måste vi gå igen!
 
Alice, syster aka födelsedagsbarnet och jag.
 
När vi ätit upp bestämde vi oss för att promenera in till stan. Min fina stad <3
 
Det är inte så ofta hela vår familj kan samlas, så vi förevigade det med en bild. Från vänster: Christoffer, Annie, Carl, Alice, Dan, jag, Sarah, pappa och mamma. Hur gullig skara? <3
 
Vi gick vidare till den här gömda lilla pärlan – Gränden.
 
Här tog vi bara ett glas bubbel, mest för att låtsas att vi var i Italien. Sedan traskade vi vidare.
 
Och landade på BrewDog Bar. Vi pratade mycket och länge, och sen var det dags att ta bussen hem. Grattis igen finaste syster och tack för en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0