Torsdagstankar

  • Det är fan svårt och skitjobbigt att övningsköra. Alla säger att det blir bättre, att det är milen i kroppen man behöver. Men hur många mil egentligen innan det börjar kännas okej? Funderar på varför jag har gett mig in på detta men nu kan jag inte backa. Nu kör vi, bokstavligt talat.

  • Vi gick från blossande sommar till höst på en dag. Jag känner mig ganska nöjd med sol och värme så det är okej för mig faktiskt. Men vi har ett par härliga kräftskivor framför oss. Det är väl ändå det bästa med augusti och september? Alla goda råvaror som är i säsong.

  • En annan kul grej med höststarten är att Idol har börjat. Så mysigt det är att bara sitta bänkad i soffan klockan 20 och titta.

  • Jag har lyssnat på många bra sommarprat den här sommaren. Jag ska sammanställa ett inlägg till er med tips. Men Anna Benichs, Hedda Stiernstedts och Patrik Lundbergs är mina favoriter.

  • För snart en vecka sedan fick mina fina vännner Caroline och Johan äntligen sin bebis. Det är så sjukt, från en dag till en annan finns det plötsligt ett nytt litet liv. Någon som man ska ta hand och ro om. Tänk att jag ska få följa honom genom livet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0