Vecka 32

God morgon!
 
Den här veckan börjar jag jobba igen. Swish sa det, så var fyra veckors ledighet förbi. Men sommaren är inte slut hörni! Vi får ta vara på augusti, och nu verkar sommarvärmen komma på riktigt också.
 
Är jag redo för hösten annars? Nej det är jag inte. Jag är i en fas i livet som jag inte vill vara i, på olika plan. Det finns en del faktorer som jag vill ändra och justera, men inget går min väg just nu. Försöker ta mig vidare, men istället för att springa sitter jag liksom fast i gyttja.
 
Nåväl. Den här veckan har jag följande inplanerat:
  • Idag ska jag fika med min vän Athena. Så mysigt! Det var längesedan vi sågs nu.

  • På lördag ska jag, min syster och mamma ha kvalitetstid på Emporia! Vi ska fixa naglarna, äta lunch och umgås.

  • På lördagkväll ska jag och Dan hem till Sarah och Niclas för årets första kräftskiva. Mums, längtar!

  • Annat jag tänkte göra: Springa, kvällsbada, äta glass, gå på stan, ha de sommarhärligt.

 
Hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0