Vecka 35

Jag tog det väldigt lugnt i helgen. Det behövdes för den här måndagen var verkligen en rivstart. Det är lite mycket nu, på alla plan. Visst är det väl så att allt kommer samtidigt?
 
Den här veckan har jag följande inplanerat:
  • Imorgon ska jag övningsköra! Det går helt okej. Mitt mål är att ta körkort innan 2020 är slut, men vi får se.

  • På onsdag ska jag träffa Sarah. Vi ska göra manikyr och gå en vända på stan. Mys!

  • På lördag ska vi träffa Rebba, Sara och Linnéa och deras familjer hemma hos Rebbe och Johan i Lund. Vi ska äta kräftor och ha det mysigt! Jag har bara ätit kräftor en gång hittills den här sensommaren, så jag är extra taggad!
 
Annars ska försöka plugga teori, träna lite och jobba. Och blogga såklart!
 
Hoppas ni har haft en fin måndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0