Vecka 36

Igårkväll fick jag lite ont i halsen och hade det fortfarande imorse, så jag jobbade hemifrån idag. Det känns konstigt att göra det för "en så liten sak" och jag saknar kontoret. Tycker om att ha människor runt mig, att gå till en plats där man jobbar och sedan gå hem igen. Att ha rutiner. Men det var ganska mysigt att sitta vid köksbordet idag också.
 
Jag tände ljus, gjorde té och ställde fram vatten för att se till att jag dricker ordentligt.
 
Och när man är på hemmakontoret har man en ständig följeslagare vid namn Nima! Hon är perfekt att bolla idéer med för hon säger aldrig emot och tycker allt jag gör är grymt, om jag bara klappar henne lite medhårs ibland.
 
Den här veckan har jag ett par middagar inplanerade och så ska jag gå en och annan långpromenad i sensommarvärmen. Tanken var att jag skulle börja träna på gymmet igen den här veckan, men vi får se hur det blir med halsen etc. Och så har jag väldigt mycket på jobbet just nu, vilket är kul såklart! Om än stressigt emellanåt :)
 
Hoppas ni har haft en fin måndag. Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0