Fredagshälsning

Glad fredag!
 
Hoppas ni mår bra. Snart är det jul hörni!
 
Igår skickade Dans jobb hem ett litet julbord till oss, eftersom man inte kan gå på julfest med jobbet i år. Så gulligt! Det fanns allt ifrån sill och lax till köttbullar och Janssons frestelse. Vilken festmåltid!
 
Såg denna på instagram och skrattade rakt ut.
 
Idag är den 18 december, och förutom att det är fredag så är det också dagen då Hjem til Jul säsong 2 släpps! Så taggad på denna. Vem knackade på dörren i säsong 1?! Ni hittar den här på Netflix.
 
Idag var himlen blå en stund på lunchen och solen fick komma fram. ÄNTLIGEN! Som vi har saknat dig solen <3
 
Avslutar denna fredagshälsning med min favoritkompis Moa <3 Min kusin Therese lade upp en bild på sin dotter Moa med det härligaste skrattet idag på sin Instagram. Som jag saknar dem, både Tesse och Moa. Hoppas att jag snart snart får gosa med dem <3
 
Hoppas ni får en fin helg och tar hand om er!

Kommentarer
Postat av: Therése

Och vi saknar vår favorit! Som vi vill gosa med dig med ❤️❤️❤️

Svar: <3 <3 <3
Sofie Strandberg

2020-12-21 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0