Lite från helgen

Fredag
Jag tar inte så många bilder just nu, mest för att jag knappt hittar på något. Men i fredags släppte i alla fall Thomas Stenström den här fantastiska låten. Lyssna här! För varje gång du lyssnar på den så skänks pengar till Cancerfonden.
 
I fredagskväll åt jag och Dan tacos och tittade på Idolfinalen. Jag hittade friterade mozzarellanuggets från Fontana i frysdisken! Hallå så gott till tacos. Sedan drack vi ett glas vin och somnade tidigt. Härligt med fredag!
 
Lördag
Det blev lördag och jag och Dan gick en ordentlig långpromenad. Först ner till Slottsparken. Det var så fint väder!
 
Vi gick ner till Folkets Park som har en vinterutställning just nu. Med massa snöiga granar bland annat!
 
På kvällen gjorde jag och Dan oss i ordning. Jag hade en puffig klänning från Lindex.
 
Och så åkte vi hem till mamma och pappa. Där drack vi bubbel och åt marockansk gryta med naanbröd. Efter maten tittade vi på Så mycket och bättre, och vid 23-tiden åkte jag och Dan hem igen. Så mysigt med lite kvalitetstid!
 
Söndag
På söndagen gjorde vi inte mycket. Vi småstädade, jag övningskörde med min kompis Niclas och på kvällen åt vi färska räkor med vitlöksbröd. Vi tittade på Mulan på Disney+ som vi tyckte var helt OK. Jag älskade den tecknade versionen och hade därav kanske lite för höga förväntningar.
 
Och så gjorde jag två popcorngirlanger som jag hängde i dörröppningen till "kontoret". Blev jättenöjd med dem och det var ovanligt enkelt. Jag trädde bara nål och sytråd genom popcornen och tada! På fredag ska vi äntligen klä granen, då jäklar är det jul här i huset.
 
Det var lite från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0