Mina tre juloutfits: 2020

Varje år har vi tre julfiranden: ett med hela familjen Strandberg samlad, ett med Dans bröder och ett på självaste Julafton som oftast brukar firas med min släkt. I år blev det ju lite annorlunda och i mycket mindre skala, men tre julfiranden blev det ändå. Och med tre julfiranden kommer också tre juloutfits.
 
Julfirande nr 1
Den 19 december firade vi lille-lille jul, som jag brukar kalla det, med min familj. Alla syskon kom hem till mamma och pappa, vi åt mat och bytte presenter. Dagen till ära hade jag den här klänningen från H&M på mig! Ni har ju redan fått se dessa bilderna några gånger, men här kommer de igen :)
 
Jag hittar inte klänningen på hemsidan längre, men den finns säkert i butik.
 
Julfirande nr 2
Den 23 december körde jag och Dan hem till Dans bror Ola och hans familj för det andra julfirandet.
 
Jag hade på mig en blå klänning jag köpte på COS i somras och piffade upp det med fläta med röd rosett och rött läppstift. Den här dagen lånade jag min systers bil och körde helt själv för första gången i mitt liv. Gah!
 
Julfirande nr 3
Och på självaste Julafton var vi en liten skara hemma hos mamma och pappa i Löddeköpinge.
 
Jag hade på mig en gammal klänning från Baum und Pferdgarten som jag tycker så mycket om. Tycker den är perfekt att använda både på sommaren och vintern.
 
Och Dan var gullig i grön skjorta och röd fluga. Mer om Julafton i ett annat inlägg.
 
God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0