Önskelista: Julklappar 2020

Glad fredag på er!
 
Jag läste Reginas inlägg om vad hon önskar sig i julklapp, och kom på att jag inte har postat min önskelista här än!
 
 
Självklart tänker jag extra på att mina nära och kära ska ha det bra och vara friska. Vi har ställt in årets stora släktfirande, men kommer att ses bara de närmsta. Så länge alla håller sig friska, vill säga. Det blir vad det blir i år helt enkelt.
 
Förutom att Corona ska försvinna, har jag skrivit upp ett par materiella ting på min önskelista. Vi kikar!

  • Hårspänne från Lily & Rose: Hallå har ni sett att Lily & Rose har börjat göra hårspännen? Otroligt fina! Tänk er dessa på nyårsafton! Ni hittar dem här.

     
  • Örhängen från Caroline Svedbom: I bröllopspresent fick jag sådana här fina örhängen från Caroline Svedbom i färgen orange. Nu vill jag gärna ha fler! Älskar dem och använder dem mycket. Tycker att båda färgerna Royal Blue Delite och den röda Scarlet är så fina!

  • Harmony tallrik i blå: När jag fyllde 30 fick jag en hel serie av Cerveras Harmony-tallrikar. Jag älskar dem och använder dem jämt! Både till fint och att bara ha hemma. Men jag tänkte att det kunde vara kul att blanda och mixa med likadana fast i blå. Vad tror ni? Ni hittar dem här.

  • Kupade champagneglas: Jag får egentligen inte önska mig fler champagneglas, men finns det något festligare!! Hittade dessa hos Cervera och blev kär.

  • Örhängen från Lily & Rose: Älskar typ alla örhängen från Lily & Rose! Dessa tycker jag är extremt fina, men ser att de är slut nu.

  • Linneservetter: Kan man få nog av linneservetter? Jag älskar det och hade gärna önskat mig några fler. Ett par enkla, vita från H&M till exempel.
 
 Det var nog det! Har ni önskat er något särskilt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0