30 år!

Vet ni, idag fyller jag 30. TRETTIO år. Är ganska glad för det, tror att livet som 30-någonting kommer bli fantastiskt roligt. Men visst är det en ny era som börjar. Men det är kul, livet blir bara roligare och roligare tycker jag.

Vi gör som vi brukar och kikar på hur mina födelsedagar har sett ut sedan 2010!

2010


År 2010 – 10 år sedan idag! Jag fyllde 20 år och åkte skidor i Polen. På kvällen gick vi ut och åt och firade ordentligt. Jag och Dan hade varit tillsammans i lite mer än 1 år då.


2011


År 2011 fyllde jag 21, vi hängde i Polen igen och åkte skidor. Här hade jag börjat bli intresserad av 50-/60-tals modet, vilket syns på födelsedagsklänningen. Vet ni, jag har inte åkt skidor sedan 2011, det är ju 9 år nu. Kanske är dags snart igen?


2012


2012 och hela 22 år gammal! Hade börjat plugga till Produktionsledare på Malmö Högskola och firade min födelsedag i Kristianstad med mina kusiner, Sös och mormor. Vi tittade på Sound of Music på teatern och åt sedan på en asiatisk restaurang. Bra dag!


2013


2013, 23 år gammal. Kommer ihåg att jag var ledig från skolan och hängde en del hemma. Gick hem till mamma och pappa på kvällen och åt smörgåstårta.


2014


År 2014 fyllde jag 24. Jag hade praktik på Eminent på dagen och på kvällen dukade vi upp med långbord hemma i vår lägenhet i Lödde. Min familj, mormor och Dans föräldrar kom över på middag. Det var även den här dagen min guddotter Alicia föddes! Idag fyller hon 6 år, på min födelsedag och allt. Grattis Alicia! <3


2015



År 2015 fyllde jag 25 år. Jag hade precis börjat jobba på Eminent och på kvällen firade vi med fondue hemma hos mig och Dan i Lödde med min familj. Ett par veckor senare hade jag stor lokalfest med alla jag känner.


2016



År 2016 fyllde jag 26 år och då hade vi flyttat till Malmö! Min födelsedag var en fredag och jag firade med min familj, mormor, Sarah och Niclas och Carro. Vi gick först ut och åt på Mosaik och hängde sedan hemma hos oss. En vecka senare hade jag födelsedagsfest hemma med alla fina personer i mitt liv.


2017



År 2017! Jag blev 27 år gammal och firade först med min familj med middag på Vespa och sedan fest i vår lägenhet med alla fina personer jag känner.


2018





2018 fyllde jag 28 år och firade rejält. Jag bjöd hem alla mina tjejkompisar på födelsedagsmiddag och gick sedan ut och dansade. Helgen efter gick jag ut på restaurang och åt middag med min familj och på självaste födelsedagen åt jag fondue på Elysée med Sarah, Niclas, Carro, Johan och Dan. Vilket ordentligt firande!


2019



Förra året fyllde jag 29 och höll det lite mer low key. Jag hade två middagar, en med Sarah, Niclas, Carro och Johan och en med min familj. På själva födelsedagen åt jag på en vietnamesisk restaurang med Dan och två av mina syskon.

Men i år hörni blir det ett ordentligt firande. När man fyller 30 slår man på stort! Jag har haft släktkalas och på lördag ska jag fira mig med vänner. Idag har jag tagit semester och ska snart göra mig i ordning för dagen. Hoppas ni får en fin onsdag, vi hörs lite senare.


Kommentarer
Postat av: Isabell

STORT grattis! Ha en toppendag och toppen firanden!

2020-02-26 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0