Fredagskväll på Dubbel Dubbel och Metro

Hej kompisar!
Har ni haft en fin helg? Min har varit härlig.
Jag tänker att vi ska kika på min fredagskväll som började här, med att jag mötte upp fina kompisar och gick ut på stan.
 
Jag mötte upp Desirée, Amanda och Johanna utanför Dubbel Dubbel för att äta middag.
 
Vi fick ett bord nästan intill köket och det var så mysigt för det kändes som att det bara var vi på hela restaurangen. Kolla vilka gulliga vänner jag har!
 
Vi hade bokat Dubbel Dubbels avsmakningsmeny och fick därför lite av varje.
 
Såsom ångade dumplings.
 
Dumplings med räkor.
 
Revbensspjäll, lite olika sallader och ris. Muuums. Tyckte detta var så gott.
 
Och deras öl hade så roliga namn, haha.
 
När vi var mätta och glada var det dags att gå vidare ut i natten.
 
Och hamnade på baren Metro vid Möllevångstorget.
 
Där fanns en gullig hund.
 
Och vi var som vi alltid är. Vi pratade om högt och lågt, och allt med så mycket kärlek.
 
När klockan var 01 tog jag bussen hem igen. Så himla fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Des

Yay för att vi alltid är som vi är <3

Svar: Ja! Älskart <3
Sofie Strandberg

2020-02-02 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0