Jaanas babyshower

I mars ska mina kompisar Jaana och Martin få barn och i söndags var jag hembjuden till dem på babyshower. Martin hade lurat ut Jaana på en fika och så förberedde deras båda familjer babyshowern. Så himla fint! När jag anlände var kakkalaset redan uppdukat. Temat var Afternoon Tea.
 
Familjerna hade gjort allt från kakor och macarons till pajer och snittar.
 
Och scones med tillbehör till det! Jaana är glutenallergiker så dessutom var allt, allt, allt glutenfritt. WOW så gott och fint.
 
Vi bjöds också på bubbel och värsta drickbuffén.
 
Och det var så fint pyntat i lägenheten.
 
Vi inväntade Jaana som skulle komma hem från fikan och lekte lite med ballonger så länge. Strax efter 14 anlände hon och då hoppade vi fram och skrek SURPRISE. Hon hade anat lite ändå, haha.
 
Efter vi hade ätit skrev vi kärleksboost på pappersbodys.
 
Och gissade på hur länge djur är dräktiga. Fatta att giraffer är gravida i 624 dagar. Det är ju två år?!
 
Sedan var det dags att öppna presenter!
 
Gulliga Jaanis <3
 
Snart snart kommer bebisen!
 
När klockan blev runt 18 var det dags för mig att åka hem. Tack alla inblandade för en fantastisk söndag!

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Så fint inlägg! Tack för att du var med ❤️

2020-02-20 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0