Mina senaste mobilbilder

Dags att kika på mina senaste mobilbilder! Är så himla nöjd med min vas och pampasgräset. H&M Home är vasen ifrån.
 
En morgon tittade jag på Nyhetsmorgon och upptäckte att min pappa var på TV! Eller nej vänta lite nu. En man som heter exakt samma sak som min pappa var på TV.
 
En söndag var jag och Dan ute och gick och det var så kallt och blåsigt. "The sea is angry today" sa jag till Dan.
 
Fler miljöbilder! En fin kväll när jag var på väg hem från jobbet. Klockan var runt 17 och det var ljust ute. Våren kommer!!
 
Fredagslunch på Holy Greens. Detta är min favorit just nu – Grönsakslandet med extra chèvre. Mmmm.
 
En fredagsselfie strax innan jag tog helg.
 
Jag har skapat en spellista på Spotify till min födelsedagsfest, och jag är sååå nöjd över omslaget jag gjorde. Haha. Visst ser det ut som ett dansbandsalbum?
 
I lördags hade vi Jenny, Jacob, Athena och Peter över på middag! Snacks- och bubbelbordet riggades.
 
Och vi findukade matbordet. Det blev en pizza- och spelkväll för oss! Så himla trevlig kväll.
 
Igår haglade det i Malmö och sorgligt nog är det vinterns första snö här. Den töade bort oerhört snabbt dessutom.
 
Skrattade rakt ut när jag läste denna.
 
Vi har en murgröna på jobbet som någon fortsätter vattna fast att den är genomblöt. Till slut har någon annan satt upp en lapp med en text att den inte behöver mer vatten, och sedan har någon ytterligare skrivit att den däremot gärna följer med ut på en öl någon gång? Haha alltså va?
 
Idag hade jag bokat in en kompisdejt med min vän Pierre. Plötsligt fick han pressvisningsbiljetter till biofilmen Breaking surface och klart man vill gå på bio liksom!
 
Pierre håller på att spela in en egen TV-serie som handlar om Malmös restaurangliv och han var lite busy busy med telefonsamtal.
 
Men supermysigt med onsdagsbio! Filmen var mycket spännande. I slutet kom ett par skådespelare och ett antal som hade jobbat med filmen upp på scenen.
 
Klart slut från mina senaste mobilbilder.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej!
Så kul med murgrönan på jobbet haha! :D

Apropå jobb.. hur har du det på ditt jobb? Vad jobbar du med? Har ni bra arbetsmiljö? Kanske inget du vill skriva ut här, men du verkar alltid så glad/peppad om jobbet på bilder samt klockan 3 fix lät inspirerande! Jag har mitt första jobb nu sen en utbrändhet, trivdes såå bra i början men nu har det rasat. Smäll på smäll, vet inte vad jag ska göra. Arbetsmiljön är katastrof, min chef är så fruktansvärt orättvis och vi har kopplat in utomstående arbetspsykologer men kommer ingenstans. Det enda det lett till är en utskällning från min chefs chef. Hur sjukt ?! Nyss gick dessutom min absoluta favoritkollega i pension och idag fick jag veta att min enda favoritkollega som är kvar också ska sluta. Redan på tisdag. Jag har länge funderat på att flytta och således naturligt byta arbetsplats, men nu känns det som att jag behöver hitta ett nytt jobb i befintlig stad. Samtidigt som jag också vill flytta, men det tar tid. Slutar nog med att jag söker jobb i båda städerna och ser vart jag hittar först ett jobb, för byta jobb kommer jag nog behöva göra så fort det går. Har du nå tips?? Och ursäkta för att jag kraschade ditt inlägg- radera gärna denna kommentar om du vill <3

2020-02-14 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0