Vecka 7

Varför är alltid tjejerna som står i receptionen på mitt gym så himla glada? HEJ HEJ säger de högt, glatt och livligt varje gång jag kommer dit. Det känns välkomnande och jobbigt samtidigt. Vet inte om jag ska säga hej lika livligt tillbaka eller ej.
 
I skrivande stund sitter jag och Dan och tittar på Oscarsgalan. Den kan man streama på CMore nu! Så himla bra. Tycker alltid att det är kul och mysigt att titta på Oscarsgalan. Jag har i alla fall varit på spinning ikväll och kom hem till uppvärmd tomatsoppa från Kelda. Mmm, måndagslyxen.
 
Den här veckan är det fokus på att jobba och träna. Jag har inte jobbat sedan jag var sjuk för ett par veckor sedan, så det är dags att ta upp det igen. Allt för att kicka igång lite endorfiner. Imorgon ska jag och ett par av mina kollegor på bio. Vi ska se Little women, den verkar så bra.
 
På fredag är det Alla hjärtans dag och då ska jag och Dan hem till Sarah och Niclas på middag. Mysigt med kompisdejt på Alla hjärtans dag! Annars är vår helg ganska lugn och det ska bli så skönt.
 
Hoppas ni har haft en fin måndag, vi hörs om en stund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0