Vecka 8

Måndagen är snart slut och jag sitter ihopkurad i soffan framför TV:n.
Jag tittar på Bachelor USA och vi har precis ätit tacos. Så gott efter kvällens spinningpass.
 
Det känns som att min första födelsedagsvecka börjar nu, haha. När man fyller 30 år har man minst två födelsedagsveckor och minst två fester, det är sedan gammalt. Nej, men på lördag ska jag fira min födelsedag med min familj och släkt. Det ska bli så kul! Jag har köpt födelsedagsballonger och planerat middagen med min mamma. Så pepp!
 
Men innan dess har vi en hel vecka som vi ska beta av:
  • Imorgon ska jag luncha med min pappa, min lillebror och min pappas moster som är i stan! På kvällen ska jag på spinning.

  • På onsdag efter jobbet ska jag ut och gå med min granne och vän Sandra. På kvällen ska jag laga Sofia Woods parmesanpolenta med svampragu. Alltså LÄGG ägg så gott.

  • På torsdagkväll ska jag till Lödde för att handla mat till lördagens middag tillsammans med mina föräldrar. Och sen ska vi ställa i ordning bord och stolar till släktkalaset.

  • Fredag! Vilodag hemma på kvällen.

  • Lördag innebär släktkalaaaas och fest.

  • På söndag kommer Dans föräldrar hem till oss på födelsedagsfika. Så mysigt med två firanden samma helg!
 
Nej, nu ska jag sova. Vi hörs mer imorgon och då visar jag bilder från min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0