6 månader

 
"Grattis på er 6-månaders dag!" skickade min mamma i ett sms till mig i veckan. Ja, ojsan. I måndags var det 6 månader sedan jag och Dan gifte oss. Det missade vi helt! Men det är såklart inte en jättestor grej. Vi har varit tillsammans i 11 år och det vi har koll på är att vår årsdag är i november. Men nu har vi ju en ny årsdag – 27 juli.
 
Vilken dag det var, helt fantastisk faktiskt. Jag älskade varje sekund. Det är så konstigt att ha alla människor man tycker om och älskar i samma rum? Liksom varenda en. Och alla var där för vår skull, helt ofattbart. Det var 27 grader varmt, lite blåsigt och en så otroligt härlig stämning. Jag älskade min klänning, slöja och vigselring. Och Dan var så stilig. Både brudbuketten, tärnbuketterna och corsagerna blev precis som jag hade tänkt, och våra toastmasters hade slitit för att få dagen och kvällen helt perfekt.
 
Det är konstigt när man tänker på att den här dagen ligger bakom oss nu och det är lite tomt. Det var så mycket planering kring bröllopet och det tog upp mycket tid. Jag längtade och längtade och poff så var det förbi. Men nu har vi resten av vårt liv framför oss – tillsammans. Och det är ju faktiskt det som är hela grejen.
 
Hurra för oss och hurra för kärleken!

Kommentarer
Postat av: Www.wifeey.se

Grattis då är de snart bummulsbröllop
Oj vilka fantastiska och vackra bilder från ert bröllop

2020-01-31 @ 10:50:03
Postat av: M

Underbara, underbara ni! Blir alltid tårögd när jag ser bilderna från ert bröllop! 😢 Älskar er! 💕

2020-01-31 @ 12:23:25
Postat av: SaraW

Stort grattis till er! Det var verkligen ett helt perfekt bröllop, stämningen, vädret, kärleken, människorna, festen, allt var fantastiskt. Bästa bröllopet någonsin. Bland de finaste dagarna jag varit med om i mitt liv. Var som man var i en dröm hela dagen <3

2020-02-01 @ 10:11:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0