Mina senaste mobilbilder

Nu var det ett tag sedan vi tittade på mina senaste mobilbilder, så de river vi av nu! Den 5 januari mötte jag upp Jaana, Amanda och Desirée för att äta lunch på Sakanaya. Vi försöker ses ungefär en gång i månaden och testar nya restauranger varje gång. Som en liten middagsklubb!
 
Och den här gången åt vi bentobox med lax, kyckling, sushi och ris på Sakanaya. Det var ganska trevligt, laxen var godast. Sällskapet var helt klart bäst!
 
Förra veckan hade vi en kick off på jobbet och spelade boule på Entré här i Malmö.
 
Ni ska veta att jag faktiskt är rätt duktig på boule, mitt lag vann. Inte enbart på grund av mig då, men ändå!
 
Sedan åt vi supergod tapas och pratade tills klockan blev 21, då tog jag bussen hem igen.
 
Tog den här skärmbilden på ett par restauranger i Stockholm som Elsa Billgren tipsade om. Skickade till min lillebror Carl och sa att några av dessa måste vi besöka när jag och Dan kommer upp.
 
I måndags såg jag ut såhär!
 
I en mysig ny blus från Zaras rea.
 
I tisdags testade jag ett nytt recept från Sofia Woods kokbok – Pasta á la Vodka!
 
Spännande! Jag vet inte riktigt vad vodkan gör? Jag försökte läsa mig till det och tror att den framhäver chilin och andra aromer. Men är osäker.
 
Goooott var det i alla fall. Det ska jag laga igen! Ikväll blir det pasta med kronärtskocka, mmmm.
 
I onsdags på lunchen fick den här blusen följa med mig hem. På MQs rea! Det här med rea hörni, det ruinerar mig. Jag som varit så duktig och knappt handlat något.
 
Klart slut från mina senaste mobilbilder!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Okej, ett par saker: din header, illustrationen på dig är så sviiiiiinsnygg! Benton ser himla smarrig ut också och vad kul med er "middagsklubb", det är min dröm sedan jag såg sex and the city första gången. Tyvärr har jag bara typ en tjejkompis XD Tapas och vodkapastan såg också goda ut, men blev mest sugen på benton ändå!

Jag är USEL på boule och du är sviiiiinsnygg på ALLA bilder! Vill stjäla din look :)

2020-01-17 @ 09:17:13
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0