Nyårsafton 2019

Nu ska vi kika på hur min nyårsafton såg ut! Dan hade som sagt halsfluss och stannade hemma med hög feber, vilket var så JÄKLA tråkigt. Blev så opepp av detta, men bestämde mig ändå för att gå all in. Det var ju ändå nyårsafton.
 
Gjorde mig i ordning i en klänning från Zara, örhängen från Lily and Rose och satte upp mitt hår i en donut.
 
Klockan 15 kom Sarah och Niclas och hämtade mig och så körde vi vidare mot Bjärred.
 
Hos Carro och Johan var det dukat långbord.
 
Och härligt nyårspyntat!
 
Fina Niclas och Johan. Så stiliga!
 
Hej från mig!
 
Det serverades fördrink och tilltugg.
 
Carro, Sarah, Lina, Lars, Niclas och Johan. Strax härefter kom även Emil och Carolina.
 
När klockan började närma sig 18 var det dags för förrätt. Vi hade beställt catering från KOL i Malmö och till förrätt blev det hummersoppa. Så gott!
 
Sarah och Carro.
 
Lars.
 
Vi var nyårspeppade.
 
Till varmrätt blev det oxfilé, potatiskaka, svamp och rödvinssås. Muuuums. Tyckte detta var så gott.
 
Sedan hade Niclas förberett ett mycket bra nyårsquiz.
 
Det var klurigt, men det gick ganska bra.
 
Mitt lag vann i alla fall, heja!
 
Till efterrätt blev det en chokladkaka med mousse till.
 
Plötsligt började klockan närma sig 00 och vi gick ut för att titta på fyrverkerier.
 
Favoriterna!
 
Gott nytt år!
 
Efter tolvslaget firade vi Caroline och Carolina som båda fyller år 1 januari. Hipp, hipp, hurra! De fick presenter såklart.
 
Och så åt vi födelsedagstårta. Sedan dansade vi i vardagsrummet och pratade om våra förhoppningar inför det nya decenniet. Klockan 03.30 tog vi taxi hem. Klart slut på årets och 2010-talets sista dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0