Tre spellistor på Spotify

Jag har lite svårt att hitta bra musik just nu. Jag vet inte vad det är, men inget går mig riktigt under skinnet som det brukade. Jag lyssnar mycket på poddar istället, men letar fortfarande efter något som får hjärtat att slå lite extra.
 
Jag har i alla fall tre spellistor på Spotify som går varma och de ska ni få ta del av!
 
All out 50s
Favoriten som jag spelar hemma just nu! 50-tals musik är perfekt när man gör sig i ordning inför kvällens äventyr och vill peppa igång lite. Också mysig som förfestsmusik.
 
 
Sweet Soul Chillout
Den här spelar jag mycket när jag lagar mat eller jobbar och vill ha lugn soulmusik i bakgrunden. Spellistan är en perfekt blandning av gamla och lite nyare soulhits.
 
 
Äkta Billgrens – Låtlista
En bubblare som jag precis har börjat lyssna på är en spellista med låtar från realityserien Äkta Billgrens. Det är en blandning av lugn filmmusik, franska låtar och en del punk? Haha, superhärligt tycker jag. Lyssnar på denna när jag går till jobbet eller om jag inte har någon rolig podd att lyssna på under morgonen.
 
 
Hojta gärna om ni har något musiktips jag absolut inte får missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0